Doprava

tracking

 

Jsme rádi, že jste si vybrali právě náš e-shop. Snažíme se Vám vyjít vstříc na všech frontách. Už při nákupu nad 750 Kč Vám na cenu dopravného poskytneme slevu. Když u nás utratíte 1 500Kč a více, dopravné zaplatíme my.  

 

Ceny jsou uvedeny za standartní balík dle tabulek dopravních společností. Podívejte se, co Vás bude doprava stát:

 

Nákup do 750 Kč

Nad 750 Kč

Nad 1500 Kč

Nadrozměrný balík *

 

99 Kč

89 Kč

0 Kč

Na vyžádání

 

89 Kč

79 Kč

0 Kč

Na vyžádaní
 

79 Kč

69 Kč

0 Kč

Na vyžádání

 

99 Kč

89 Kč

0 Kč

99 Kč a více

 

89 Kč

79 Kč

0 Kč

99 Kč a více

 

79 Kč

69 Kč

0 Kč

Nezasíláme

                 *  Nadrozměrný balík je, balík vážící více kilo než standartní balík dle aktuálního předpisu dopravce nebo balík, který

                     v součtu tří stran (V/Š/H) přesáhne rozměr standartního balíku dle aktuální tabulky dopravce.    

Standartní balík:

Zásilkovna: do 5kg a maximálnímu součtu všech tří stran 120cm, např. - zásilka 50x40x30cm. (Ceník)

PPL: do 20 kg a maximálnímu součtu všech tří stran 300cm 

Česká pošta: do 10kg a maximální součet všech tří stran 300cm

 

! Pozor ! U Zásilkovny, nadrozměrné zásilky vážící více než 5 kg nezasíláme.  U nadrozměrných balíků u ostatních dopravců, řešíme dopravné individuálně, vždy podle aktuální váhy a rozměru balíku. Vždy Vás ale budeme kontaktovat. 

Doprava zdarma se vztahuje na standartní balík, rozdíl vždy doúčtujeme.  

Cena za dobírku je účtována na základě výběru dopravce.
U České pošty zaplatíte 36 Kč ve variantě Do ruky a Na poštu, u Balíkovny je dobírka zdarma.
Dobírka PPL u obou variant dopravy stojí 30 Kč.
Při volbě dobírky Zásilkovny, zaplatíte 15 Kč.

Vyberte si z mnoha výdejních míst, stačí kliknout, Balíkovna i Zásilkovna jsou po celé ČR. 

!POZOR DŮLEŽITÉ!

Věnujte, prosím, pozornost zásilce, kterou přebíráte. Než zásilku přijmete, zkontrolujte, zda obal není poškozený. Pokud ano, zásilku nepřebírejte! Přepravní společnost s Vámi sepíše protokol o vrácení zboží. Následně nás kontaktuje na e-mail reklamace@rajdobrot.cz a domluvíme se na dalším postupu. 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.